AFTERSALES, DE SLEUTEL TOT EEN LANGDURIGE KLANTRELATIE

Levert uw aftersales geen langdurige klantrelaties op? Telefonische aftersales omvat het proces na een verkoop waarbij er gecontroleerd wordt of het product of de dienst aan de verwachtingen voldoet. Hierdoor krijgt u een beter inzicht in de wensen en behoeften van de klant. Rodeche is in staat om namens uw organisatie duurzame relaties op te bouwen met uw klanten.

RODECHE GARANDEERT EEN HECHTE KLANTRELATIE

Een hechte klantrelatie ontstaat door inzicht te creëren in de prestaties van uw organisatie en in de behoeften van uw klanten. Aftersales is dé manier om kennis te vergaren. Deze kennis kan vervolgens worden gebruikt om producten, diensten of processen te verbeteren of efficiënter in te richten. Door structureel klantcontact versterkt u de vertrouwensband met uw klant.

De commerciële medewerkers van Rodeche zijn experts in aftersales. Door Rodeche in te schakelen maakt u gebruik van onze knowhow en ervaring om langdurige relaties met uw klanten op te bouwen en om de tevredenheid te vergroten. Het vergroten van de klanttevredenheid heeft een positief effect op het creëren en het behouden van klantloyaliteit.

AFTERSALES VOOR UW BEDRIJF? RODECHE DENKT MET U MEE!

Het gehele aftersales proces wordt samen met u bepaald en ingericht. U kunt aangeven wat de geschikte momenten zijn om contact te onderhouden met uw klanten. Zij worden door ons benaderd zoals u dat zelf zou doen. Daarbij rapporteren onze medewerkers regelmatig hun ervaringen en informeren u over tevredenheid, mogelijke problemen en klachten binnen uw klantenkring.

MEER RESULTAAT HALEN UIT UW AFTERSALES PROCES?

Neem dan gerust contact met ons op! Onze medewerkers leggen u graag uit wat Rodeche voor uw organisatie kan betekenen. Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt ontvangen over onze diensten kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee om van uw aftersales een succes te maken!

NEEM CONTACT OP