Acquisitie verleden tijd? Welnee, juist toekomstbestendig!
In het kader van #THROWBACKTHURSDAY zit ik te mijmeren naar het ontstaan van Rodeche. Mijn gedachten gaan naar het werken vanuit een kaartenbak en de klant waarbij we maandelijks de afgehandelde kaarten brachten en nieuwe meekregen. Per kaart maakten we het gehele wagenpark van de potentiële klant inzichtelijk en planden we afspraken op het ... lees verder
Training telefonische acquisitie
Waarschijnlijk is het niet bij iedereen bekend dat Rodeche ook trainingen verzorgt. Onze trainingen leggen de nadruk op de praktijk. Door zelf gesprekken te voeren en direct feedback te krijgen is het mogelijk om de tips gelijk toe te passen en snel vorderingen te maken. Afgelopen weken mochten we Lars en Mark van Garfield ... lees verder
Nieuwe telemarketing regelgeving per 1 juli 2021
Telemarketing is de mooiste manier van direct contact met klanten. Per 1 juli 2021 zal er een wijziging van de telecommunicatiewet plaatsvinden. Daarnaast zijn er in de code telemarketing enkele wijzigingen doorgevoerd. Tijd om daar meteen nog eens aandacht voor te vragen. Voor Rodeche hebben we in overleg met de heer mr. Alexander Singewald ... lees verder
Sales tijdens het nieuwe normaal
Door COVID-19 is er heel wat veranderd. Ook hier wordt gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om thuis te werken. Thuiswerken is het nieuwe normaal geworden en veel bedrijven ontvangen geen bezoek. Omdat ons regelmatig gevraagd wordt naar onze ervaring met het maken van acquisitieafspraken en de zin hiervan, wil ik graag onze ervaring ... lees verder
Waar vind ik mijn ideale klant?
Je herkent dit beeld zeker wel: je tijdlijn in LinkedIn wordt zodanig overspoeld met nieuwe banen of opdrachten, reclames en blogs, dat je al snel het overzicht verliest over wat nu écht belangrijk is voor jou. Daarnaast stroomt de mailbox over, staat er over vijf minuten een Teams-overleg gepland, én staat er weer iemand ... lees verder