DATA DRIVEN MARKETING

Moderne marketingconcepten draaien niet langer om adverteren, maar om het verdienen van aandacht en het winnen van vertrouwen. Om optimaal gebruik te maken van online marketingtechnieken in combinatie met acquisitie werkt Rodeche op het gebied van Data Driven Marketing samen met Walnut.Marketing. Data Driven Marketing gaat om het verzamelen en analyseren van big data, om op basis van feiten en het definiëren van de doelgroep relevante content aan te kunnen bieden.

BEZOEKERS NAAR DE VIRTUELE VOORDEUR VAN UW ORGANISATIE LEIDEN

Om bezoekers naar de virtuele voordeur van uw organisatie te leiden is het van groot belang dat uw bedrijf op het juiste moment en op de goede locatie gevonden wordt. Hier en daar posten op sociale media, publiceren van banners of het versturen van mailings op een of ander platform heeft weinig zin. Om meer verkeer naar uw website te genereren dient vanuit een helder plan met duidelijke doelstellingen bepaald te worden welke kanalen op welk moment ingezet kunnen worden. Door het gebruik van moderne marketingtechnieken is het mogelijk om de doelgroep te overtuigen van uw expertise. Walnut.Marketing beschikt over de kennis en de tools om hier een optimale ondersteuning aan te kunnen bieden.

EEN GOEDE ANALYSE VAN BIG DATA VOORSPELT GEBEURTENISSEN IN DE TOEKOMST

Luisteren naar uw prospects is belangrijk. Kijken naar hetgeen ze doen en het verzamelen en analyseren van big data is essentieel. Ontwikkelingen op dit gebied gaan erg snel. Walnut.Marketing volgt deze ontwikkelingen op de voet en beschikt over de meest actuele kennis en technieken op dit gebied. Op basis van op maat gemaakte rapportages is het mogelijk om een succesvolle strategie neer te zetten. Het verzamelen en analyseren van data geeft een kanaal overschrijdend inzicht in het digitale gedrag van de websitebezoeker. Hierbij beperkt Walnut.Marketing zich niet alleen tot clicks op uw website. Middels een multi-channel concept worden ook data van posts vanuit de doelgroep op sociale media-kanalen, blogs en andere relevante websites verzameld en geanalyseerd. De acties van de concurrenten en belangrijke beïnvloeders binnen uw sector worden gevolgd. Op basis van deze data is het mogelijk het verloop en het succes van de marketingacties in kaart te brengen, te analyseren en desgewenst bij te sturen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om huidige en toekomstige content beter af te stemmen op de interessegebieden van de prospects. Het geeft input om de juiste content, via de juiste kanalen, op het juiste moment, voor de juiste doelgroep te ontsluiten en vormt een belangrijk onderdeel van Data Driven Marketing.

NEEM CONTACT OP

DATA DRIVEN MARKETING COMBINEREN MET HOOGWAARDIGE ACQUISITIE?

Door Data Driven Marketing te combineren met hoogwaardige acquisitie van Rodeche creëert u een krachtig marketing instrument. Doordat uw doelgroep geïdentificeerd is en u inzicht heeft in de behoefte is het mogelijk zeer gerichte acquisitie acties uit te voeren. Door het uitvoeren van acquisitie wordt er tevens meer traffic naar uw website gegenereerd. Via de website kunt u gericht de potentiele klant aanspreken. Op deze wijze koppelt u de diverse marketinginstrumenten op een efficiëntere wijze aan elkaar. Om beide instrumenten effectief in te zetten denken onze medewerkers graag met u mee. Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt ontvangen over deze dienstverlening kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen.