MARKT/ DOELGROEP SEGMENTATIE

Om goede kennis van de markt te verkrijgen, de juiste focus te bepalen en gerichte marketingacties uit te kunnen zetten is het van belang om het marktsegment te definiëren. Hierbij kan gekozen worden voor combinaties van verschillende segmentatie criteria. Middels deze criteria kwalificeren de ervaren medewerkers van Rodeche de leads binnen uw specifieke doelgroep.

LEG UW FOCUS OP HET MEEST INTERESSANTE MARKTSEGMENT

De medewerkers van Rodeche hebben ruime ervaring in het segmenteren van doelgroepen. In eerste instantie gebeurd dit middels desk research. Met behulp van databases, automatisering en telefonie worden volgens criteria leads binnen uw doelgroep zorgvuldig gekwalificeerd, gegevens aangevuld en eventueel rapportages verzorgd. Na deze zorgvuldige segmentatie door onze professionele medewerkers bent u in staat om uzelf te richten op uw meest kansrijke klantgroepen met een propositie die bij ze past.

PROFESSIONELE MEDEWERKERS ZORGEN VOOR DE JUISTE BEOORDELING

Om de criteria op een juiste manier te interpreteren stellen wij een vast team voor u samen. Dit team zal zich verdiepen in uw bedrijf en dienstverlening. Door de ervaring kunnen zij u adviseren over het juiste plan van aanpak. Hiernaast onderhouden zij gedurende de opdracht voortdurend contact met u zodat u verzekerd bent van het meest optimale resultaat.

MEER INFORMATIE OF VRAGEN?

Wilt u uzelf richten op de meest kansrijke doelgroepen? Neem dan snel contact met ons op! Onze medewerkers leggen u graag uit wat Rodeche voor uw organisatie kan betekenen. Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt ontvangen over onze diensten kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij denken graag mee hoe u uw markt zo optimaal mogelijk kunt segmenteren!

NEEM CONTACT OP