TRAINING TELEFONISCHE ACQUISITIE

Wilt u de commerciële activiteiten van uw organisatie niet uitbesteden maar wel een hoger resultaat behalen? Met de training telefonische acquisitie van Rodeche leren uw verkoopmedewerkers alle facetten voor een succesvolle klantbenadering.

Het voeren van een kwalitatief commercieel telefoongesprek vereist expertise, kennis en ervaring. Onze trainers zijn gespecialiseerd in commerciële gespreksvoering en verhogen gegarandeerd het verkoopresultaat van uw medewerkers.

MEER RENDEMENT UIT UW COMMERCIËLE MEDEWERKERS

De trainers van Rodeche leren uw medewerkers de juiste technieken om telefonische acquisitie zo optimaal mogelijk te kunnen uitvoeren. Hierbij komen alle facetten van het commerciële telefoongesprek aan bod:

  • Doorverbonden worden

  • Contact maken

  • Gesprekstechnieken

  • Sfeer creëren tijdens een gesprek

  • Argumenteren

  • Koopsignalen herkennen

  • Stemgebruik en houding

  • Telefoonetiquette

  • Closen

0
GEKWALIFICEERDE TRAINERS
0
PERSONEN GETRAIND

EEN ACQUISITIE TRAINING AANVRAGEN?

Wilt u meer weten over hoe wij de acquisitie training voor uw organisatie kunnen vormgeven?
Neem dan contact met ons op! Onze ervaren trainers gaan graag met uw commerciële medewerkers aan de slag. Neem via het contactformulier contact met ons op en wij leggen u graag uit wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen. Ontdek de voordelen van de training telefonische acquisitie voor uw medewerkers!